[DIEREN] voortgang van de projectgroep

Voor alle vragen en opmerkingen over het project planmatig fotograferen.
@3versteeg
Berichten: 393
Lid geworden op: 10-01-2009 19:47

Bericht door @3versteeg » 23-10-2011 22:58

Er is weer een tijdje over heen gegaan, maar er is wel heel wat gebeurd.
Diverse leden hebben leuke workshops gevolgd en bijna de hele groep (met twee gasten) maakte een trip naar de burlende herten in de Oostvaardersplassen.
Hoge verwachtingen, maar misschien toch een wat mindere uitkomst.
Ook dat gebeurt, maar wel weer een hele ervaring rijker met vossen wel erg dichtbij. De herten bleven wat op afstand maar ze waren wel goed te horen. Een aantal groepsleden zaten wat 'gevangen' achter in de bus, zodat er minder goed gefotografeerd kon worden. Het borreltje bij zonsondergang midden tussen de burlers maakte toch wel weer wat goed.

Afbeelding
Deze deed even niet mee. Hij werd afgeleid.

En dan heeft ondertussen iedereen een PowerPoint-presentatie gemaakt.
Alle 8 zijn in één presentatie verwerkt, die we morgen (maandag 24 oktober) met de groep gaan bekijken. Ik kan al wel verklappen, dat het een prachtige afronding van ons project is, waar iedereen heel veel van geleerd heeft.

We hebben trouwens als groep al besloten om samen verder te werken aan ieders ontwikkeling in de dieren-/natuurfotografie. Hoe we dat vorm gaan geven, moeten we na de afronding van het project maar eens bespreken.

Zelf ben ik ervan overtuigd dat een projectgroepvorm een heel goed middel is om een stap verder te komen. Wel moet je, denk ik, goede afspraken met elkaar maken om te weten wat er van ieder groepslid verwacht mag worden. Ieders inbreng is nodig, vind ik, om resultaten met elkaar te kunnen boeken...............

De afgelopen tijd is dat binnen de dierenprojectgroep zeker het geval geweest.

Op 1 november zal de projectgroep voor de hele fotoclub haar presentatie vertonen: KOMT HET ZIEN!!

mvg
Adri
'Als je foto's niet goed genoeg zijn, sta je niet genoeg dichtbij'
Robert Capa

frluvpijkeren
Berichten: 515
Lid geworden op: 31-12-2008 12:15

Bericht door frluvpijkeren » 26-10-2011 22:36

Op naar 1 nov
gr Lucy

trijnievankalsbeek
Berichten: 431
Lid geworden op: 10-10-2010 11:53

Bericht door trijnievankalsbeek » 27-10-2011 10:32

Spannend komt dat zien waar we vind ik, heel veel plezier en spanning aan beleeft hebben als groep.

vr groet,

Trijnie
Later is al begonnen...


EOS Mark lll

Gast

Bericht door Gast » 27-10-2011 14:21

Ik ben benieuwd hoor!!

Evert Jan
Berichten: 1774
Lid geworden op: 10-02-2009 00:23

Bericht door Evert Jan » 27-10-2011 20:37

Er wordt zo wel het een en ander van deze groep verwacht.
Groet
EJ

Gast

Bericht door Gast » 28-10-2011 10:03

Jammer genoeg niet aanwezig kunnen zijn op de laatste avond (i.v.m. ongeval van de dochter)
Maar ben benieuwd wat het eindresultaat is geworden.

Goeten Jan de St.

Plaats reactie