Berichtje voor onze gasten...

Hier kunnen gasten wat informatie vinden over ons fotoforum en eventueel een berichtje achterlaten.
Plaats reactie
Gast

Berichtje voor onze gasten...

Bericht door Gast » 27-03-2009 17:27

Het fotoforum van fotoclub Noordoostpolder bestaat nog niet zo lang en zit nog een beetje in de "ontwikkelfase". Het forum is speciaal in het leven geroepen om clubleden buiten de clubavonden en de speciale activiteiten om, in contact te brengen met elkaar.

Als er vragen of opmerkingen zijn over een clubavond of over het mentorproject wat een aantal clubleden volgen, dan is ons forum daar een prima plek voor. Ook kunnen we hier foto's laten zien waar andere clubleden op kunnen reageren of die ons kunnen inspireren.

Om zoveel mogelijk gericht te zijn op de leden, hebben we besloten om een groot deel van het forum gesloten te houden voor niet-leden. U kunt als gast dus niet zo heel veel van het forum zien. Dat vindt u misschien jammer, maar aan de andere kant zijn er zoveel andere fotofora te vinden, waar u zich wel kunt laten registreren, dat het nauwelijks een gemis is. :wink:

Alleen fotoclub NOP-leden kunnen zich dus registreren en meedoen op het forum. Het gastenboek is hierop een uitzondering. U kunt hier een berichtje achterlaten als u dat wilt, maar als u dat niet doet... ook prima!

Als u meer wilt weten over onze club, dan kunt u onze website bezoeken. Ook deze website is nog in ontwikkeling, maar er is al veel informatie op te vinden. http://www.fotoclubnop.nl/

In ieder geval... bedankt voor uw bezoek! :D

Gast

Bericht door Gast » 27-03-2009 17:41

Ik merkte daarnet dat het nu nog niet mogelijk is voor gasten om een berichtje achter te laten... Ik zal onze beheerder even vragen of we hier iets aan kunnen doen... Wordt dus aan gewerkt!

wiersma
Berichten: 200
Lid geworden op: 29-12-2008 20:45

Bericht door wiersma » 06-04-2009 21:20

Laat hier een berichtje achter. http://208111.guestbooks.motigo.com/
"De stilte der natuur heeft veel geluiden"

Gast

Bericht door Gast » 03-12-2009 13:06

Ik zie heel vaak gasten op ons forum... Zouden dat niet-ingelogde clubleden zijn of mensen van buitenaf? Als het clubleden zijn... realiseren jullie je dan wel dat je nog niet de helft van het forum kunt zien als je niet bent ingelogd? :-D

Ik ben zelf altijd automatisch ingelogd als ik het forum bezoek. Als je namelijk bent ingelogd en je voegt de site toe aan je favorieten, dan wordt de inlog meegenomen... Lekker makkelijk hoor. :wink:

Plaats reactie