Pin hole "lens"

Mededelingen en vragen over cameras, lenzen en toebehoren en software
ntenlohuis
Site Admin
Berichten: 583
Lid geworden op: 27-03-2014 23:42

Bericht door ntenlohuis » 24-10-2014 23:08

Kamera express heeft toch ook een winkel (superstore) in Zwolle? Moet niet te moeilijk zijn om daar iets te halen, wellicht voor meerdere personen.
Nando
-----------------------------------------
Allways look on the bright side of life.

@lien
moderator
Berichten: 1048
Lid geworden op: 16-05-2013 22:35

Bericht door @lien » 25-10-2014 10:10

ntenlohuis schreef:Kamera express heeft toch ook een winkel (superstore) in Zwolle? Moet niet te moeilijk zijn om daar iets te halen, wellicht voor meerdere personen.
Klopt je kan bij je bestelling aan geven dat je het wilt ophalen in Zwolle. Dit is op afspraak, dus bestellen via het internet en ophalen op locatie.

Kamera Express is te vergelijken met CameraNU grote winkel in Alkmaar (mocht je in de buurt zijn, zeker een keer langs gaan). Zelf heb ik al een aantal keren zaken met ze gaan en dat tot volle tevredenheid!

Misschien is het verstandig om nog eea te inventariseren, wie wil wat. Het is namelijk merk afhankelijk welke Holga je wilt aanschaffen............

Bijvoorbeeld Canon, Nikon, Pentax en Olympus; je hebt de keuze uit 2 types
- 60 mm met glas f/8.0 - zorgt voor Low-Fi effect met vignettering
- pin hole lens zonder glas - soft focus

Dit zijn twee verschillende types met totaal andere foto's! Het is zodoende wel belangrijk een keuze hierin te maken. Ik zelf heb de 60mm en als ik een softfocus wil, span ik een panty over de lens! Het is een kwestie van keuzes maken!
Groet,
Annelien

Website: www.annelienvdheide.nl
Flickr http://www.flickr.com/photos/70778009@N02/
Alles is al een keer gefotografeerd, helaas nog niet door mij!

Plaats reactie