van Assepoester tot Polderprinses

Heb je wat gelezen op fotografie gebied? Heb je een leuk nieuwtje? Meld het hier. Wel een interessante openingspost graag, geen "drop een link" en dat was het.
Plaats reactie
Gast

van Assepoester tot Polderprinses

Bericht door Gast » 27-07-2013 17:10

Hoi allemaal,

Het afgelopen half jaar ben ik super druk geweest met het maken van portretten voor het boek 'van Assepoester tot Polderprines.
Vorig jaar oktober ben ik door Jakob Schuiringa en Anje Ham gevraagd of ik hun fotograaf wilde zijn voor het boek dat ze gingen maken wat gaat over 100 vrouwen uit de Polder. Pioniersvrouwen maar ook de vrouw van Nu.

12 Oktober 2013 ligt het boek in de boekhandel. Tot die tijd kan het besteld worden op hun site: www.poldervrouw.nl

Wil je het boek niet, maar wel evt een sponsoring doen, dat kan ook. Neem een kijkje op de site!

Dit is een project waar ik super trots op ben en veel van geleerd heb!

Groeten, Marleen

Gast

Bericht door Gast » 27-07-2013 18:51

Ik denk dat ik jouw wel mag feliciteren met dit project, kan me voorstellen dat je hier super trots op bent. Marleen, toppie! :top: :top: :top:

Sake.

Gast

Bericht door Gast » 27-07-2013 19:19

Dankjewel Sake!

Gast

Bericht door Gast » 28-07-2013 14:41

Marleen gefeliciteerd,
we zagen je al op schokland bezig Het boek wordt aangeschaft maar dan in oktober via de boekhandel. Steunen we die ook weer een beetje. We zijn heel nieuwsgierig naar het resultaat.
Vriendelijke groet,
Frans

Gast

Bericht door Gast » 28-07-2013 14:59

:top: Frans!

Gast

Bericht door Gast » 28-07-2013 22:04

Kan me voorstellen dat je trots bent Marleen... en terecht! Van harte gefeliciteerd met dit succes. :klappen:

@lien
moderator
Berichten: 1048
Lid geworden op: 16-05-2013 22:35

Bericht door @lien » 28-07-2013 22:05

Gefeliciteerd Marleen, zo te lezen een interessant project!
Echt een project om trots op te zijn!
Groet,
Annelien

Website: www.annelienvdheide.nl
Flickr http://www.flickr.com/photos/70778009@N02/
Alles is al een keer gefotografeerd, helaas nog niet door mij!

Gast

Bericht door Gast » 30-03-2014 10:06

Gefeliciteerd MARLEEN met deze mooie prestatie, een geweldige uitdaging volgens mij.

Gr Jan de St. :bloem:

Plaats reactie