15 nov - Photo on the floor Hattem (Fotobond)

Mededelingen over fotowedstrijden, ingezonden fotos en uitslagen (Thema clubfoto van het jaar, Bondsfotowedstrijd, Foto Individueel, Foto-online etc)
Plaats reactie
@lien
moderator
Berichten: 1048
Lid geworden op: 16-05-2013 22:35

15 nov - Photo on the floor Hattem (Fotobond)

Bericht door @lien » 06-11-2013 18:44

Via een kennis van Pentax NL kreeg ik de tip van Photo on de the floor 15 nov in Hattem. Hij zit bij de fotoclub uit Heerde en vroeg of wij (NOP) ook kwamen...........

Ik heb wel 2 foto's die ik graag eens zo willen laten beoordelen. Dus al er meer leden zijn die mee willen doen, is dat natuurlijk mooi meegenomen.
Kunnen wij ons zelf aanmelden of moet dat via het bestuur verlopen?

Voor meer informatie over de wedstrijd:
http://fotobond.nl/afdelingen/04-transi ... the-floor/

Korte samenvatting
‘Photo on the Floor’

Datum: vrijdag 15 november 2013

Locatie: MFC De Marke, Daendelsweg 2 8051 DX Hattem
Tijd: 19.30 – 20.00 uur inleveren foto’s. Om 20.00 uur start ‘Photo on the Floor’.

‘Photo on the Floor’ is de ultieme gezamenlijke foto-event van Afdeling 04 Transijssel.

Er is in onze Afdeling veel mooi fotowerk. Dat komt nu buiten de eigen clubmuren bij elkaar. Op de grond uitgelegd gaan we onze foto’s samen beschouwen, bekijken en beoordelen. ‘Photo on the Floor’ is pure aandacht voor pure fotografie!

HOE & WAT

Alle leden van de Transijsselclubs en de Persoonlijke Leden in onze Afdeling, voorzien van een geldige Bondslidmaatschapskaart, hebben in deze activiteit de mogelijkheid om maximaal 2 foto’s te presenteren. En om die foto’s met en door elkaar te bekijken, beschouwen en bespreken.

- Neem 2 foto’s in passe-partout van 40×50 cm mee, leg deze op de grond uit.
-Onderwerp en formaat foto zijn geheel vrij. Elke techniek is toegestaan.
- Elke foto wordt bij binnenkomst door de organisatie voorzien van een nummersticker en ingeschreven.

De auteurs van de tien hoogst scorende foto’s worden uitgenodigd om later in het seizoen (medio februari) eventueel een serie van 5 foto’s in te leveren indien men in aanmerking wil komen om een uitnodiging te bemachtigen voor de selectieronde van Foto Nationaal 2014. Deze portfolio moet een eenheid vormen. Deze portfolio’s worden dan door een vakfotograaf besproken en beoordeeld. Je moet dat beschouwen als een dusdanig compliment voor jouw fotowerk dat je hierdoor aangemoedigd wordt ‘een stap verder te gaan’.

Voor alle duidelijkheid:

Photo on the Floor staat los van de voorselectie in de Afdeling voor Foto Nationaal. Maar wie ambities heeft voor Foto Nationaal doet wel als opstapje mee aan Photo on the Floor. Een extra stimulans.

Dus: Iedereen die mee wil doen aan de voorselectie Foto Nationaal kan dat te allen tijde! Of je nou wel of niet aan Photo on the Floor hebt meegedaan.

Wilt u zich vanaf nu zo snel mogelijk per e-mail aanmelden bij het secretariaat van Transijssel


We rekenen op een zaal vol!
Aan deelname zijn geen kosten verbonden.
Maar voor nu… meld je snel aan voor ‘Photo on the Floor’ op 15 november 2013.

(graag uiterlijk 10 november aanmelden zodat wij weten op hoeveel deelnemers wij kunnen rekenen.)
Groet,
Annelien

Website: www.annelienvdheide.nl
Flickr http://www.flickr.com/photos/70778009@N02/
Alles is al een keer gefotografeerd, helaas nog niet door mij!

Gast

Bericht door Gast » 06-11-2013 21:09

Annelien, doe even een mailtje naar Anton of Louise, over deelname via de club. We zijn nog lid tot 31 Dec as, van de fotobond.

Sake.

@lien
moderator
Berichten: 1048
Lid geworden op: 16-05-2013 22:35

Bericht door @lien » 09-11-2013 14:27

visser217 schreef:Annelien, doe even een mailtje naar Anton of Louise, over deelname via de club. We zijn nog lid tot 31 Dec as, van de fotobond.

Sake.
Bestuur is inmiddels op de hoogte gesteld.
Groet,
Annelien

Website: www.annelienvdheide.nl
Flickr http://www.flickr.com/photos/70778009@N02/
Alles is al een keer gefotografeerd, helaas nog niet door mij!

Plaats reactie