Beeldscherm calibreren

Alles over spulletjes zoals schermen, statieven, draagtassen, etc.
Gast

Bericht door Gast » 18-11-2009 21:44

Remmelt, of iemand die de set van Remmelt gebruikt heeft om het beeldscherm te kalibreren. Bij mij doet ie het niet, hij vraagt om een stuurprogramma wat niet op de cd staat. Heb eerst het programma geïnstalleerd en daarna het apparaat aangesloten. Wie kan mij vertellen wat ik verkeerd doe of wat er mis is, mijn computer draait op Windows Vista.
Bij voorbaat dank.

Sake.

Olympus 520, 14/42 m/m, 40/150 m/m, 70/300 (140/600) m/m Fl 36.
Meer foto's: http://visser217.blogspot.com/

Gast

Bericht door Gast » 18-11-2009 22:17

Sake... mijn man Erik heeft voor mij ons beeldscherm met de set van Remmelt gekalibreerd.
Onze computer draait op Windows XP en wij hadden geen problemen. Het kan zijn dat de set voor Windows XP is bedoeld. Dan zou je op de site van de fabrikant van de kalibratieset een bestuurprogramma voor Windows Vista op moeten halen.

Volgens mijn man zou dit een oplossing kunnen zijn... (maar ik heb zelf geen flauw idee hoor :wink: )

Succes! :top:

Gast

Bericht door Gast » 19-11-2009 21:12

Ik heb jullie tip opgevolgd, Janine. Het stuurprogramma is nu geïnstalleerd maar dan komt het, ik begrijp totaal niks van de Engelse handleiding en een hollandse is op internet niet voorhanden. Ik denk dat ik Remmelt maar even bel over de werking van dit apparaat.
Gr Sake.

Gast

Bericht door Gast » 15-12-2009 08:43

Hey Janine

mocht je dit nog lezen vandaag, en de calibratieset nog in huis hebben,
ben je in de mogelijkheid deze vanavond naar de clubavond mee te nemen???

Gast

Bericht door Gast » 15-12-2009 09:33

Goedemorgen Sake

Dit is volgens mij mogelijk door op de Engelse tekst te klikken.
Dan volgt er een scherm met daarin de tekst vertalen met Bing.
Als dit progr instelt als vertalen van Engels naar Nederlands
krijg je 2 schermwn naast elkaar de een Engels en het andere scherm Nederlands.

Groeten Jan de Sterke

Gast

Bericht door Gast » 15-12-2009 18:25

Ik heb de set allang weer op de club afgeleverd... Volgens mij heeft Sake hem in gebruik. Straks maar even vragen of het kalibreren al gelukt is! :kerstbellen:

Gast

Bericht door Gast » 06-11-2012 08:52

Beste clubleden
Is er nog iemand van de club die een kalibratieset heeft dat ik even kan lenen om te kijken of mijn monitor goed gekalibreerd is?

Plaats reactie