Beeldscherm calibreren

Alles over spulletjes zoals schermen, statieven, draagtassen, etc.
Gast

Beeldscherm calibreren

Bericht door Gast » 20-10-2009 09:27

Iemand enig idee hoe ik thuis mijn beeldscherm makkelijk kan calibreren?

Gast

Bericht door Gast » 20-10-2009 17:12

Door van iemand even een kalibratie setje te lenen :wink:

Gast

kallibratie

Bericht door Gast » 21-10-2009 12:33

ik heb een kallibratieset, deze is op het moment in gebruik door een medeclublid. Het is geen enkel probleem om deze binnenkort ook te gebruiken. Remmelt.

Gast

Bericht door Gast » 23-10-2009 17:27

Ik zal het in gedachten houden, Dank je!

ik probeer het eerst met het setje van mn werk, heb het nu op t werk uitgeprobeert en dat werkt erg simpel!

Gast

Bericht door Gast » 04-11-2009 14:06

Remmelt... ik had de kalibratieset gisteren mee naar de clubavond om deze aan je terug te geven. Helaas was je er niet, dus ik heb hem weer mee naar huis genomen.

Mocht iemand de set willen lenen van Remmelt... geef dan even een gil. Als Remmelt het goed vind (dat denk ik wel gezien zijn vorige berichtje), dan kan je de set bij mij thuis ophalen. Als ik verder niets hoor, dan neem ik de set de volgende clubavond weer mee.

Gast

Bericht door Gast » 05-11-2009 12:28

Janine/Remmelt,

Als het mag van Remmelt zou ik graag zijn setje willen lenen.
Die van mijn werk was optimaal beveiligd en ik kon mijn beeldscherm thuis dus niet kalibreren hiermee...

Volgende clubavond ben ik er wel bij, maar ving ik van jou op, Janine, dat je er niet bij bent? Ik wil m eventueel ook wel ophalen (nogmaals wanneer Remmelt het goed vindt...)

Gast

Bericht door Gast » 05-11-2009 13:28

O ja..... volgende clubavond ben ik er inderdaad niet.
Als jij het eerst even kortsluit met Remmelt, dan kan je de set bij mij op komen halen.

Gast

kallibratie.

Bericht door Gast » 06-11-2009 10:18

Geen probleem. Na jou wil Sake hem graag gebruiken.
Remmelt.

Gast

Bericht door Gast » 06-11-2009 10:33

Nou... je hoort het Jennifer!
Kom maar langs hoor.

Remmelt: :thanx:

Tjitske
Berichten: 918
Lid geworden op: 05-01-2009 16:30

Bericht door Tjitske » 16-11-2009 18:58

Hallo Remmelt,
Mag ik jou kalibratieset ook gebruiken. Heb ik me daar een foto omgezet in zwart-wit krijg ik hem van Profotonet heel donker terug. Oorzaak volgens hun, dat ik mijn beeldscherm moet kalibreren.Toch vind ik het vreemd want de kleuren foto's komen altijd precies zo terug als ik op mijn beeldscherm zie. ra ra. Mocht iemand een tip hebben dan hoor ik het graag.
tjitske
www.tjitskefotografie.nl

het bijzondere van het gewone

Plaats reactie