Fotorugzak...

Alles over spulletjes zoals schermen, statieven, draagtassen, etc.
Plaats reactie
Gast

Fotorugzak...

Bericht door Gast » 22-04-2009 22:26

Vanmiddag bij de Cameranu moesten Erik en ik even wachten, omdat de sensor van de camera schoongemaakt moest worden. Natuurlijk kijk je dan even rond. Ik was er nog nooit geweest, dus ik was diep onder de indruk van alle fototassen en rugzakken die ze daar hadden hangen!

Ik had al een kleine tas voor mijn camera waar verder niet zoveel bij in kon en soms is dat best lastig. Daarom had ik mijn cameratas meestal in een gewone rugzak, zodat ik ook andere dingen mee kon nemen. Nou had die rugzak het van de week begeven, dus....

heb ik een nieuwe fotorugzak gekocht! Deze... maar dan in het blauw!

Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 23-04-2009 09:22

Veel plezier ermee!

frluvpijkeren
Berichten: 515
Lid geworden op: 31-12-2008 12:15

Bericht door frluvpijkeren » 23-04-2009 19:03

Wat een mooie is die van jou ook zo vol ?
van harte
Lucy

Gast

Bericht door Gast » 23-04-2009 19:36

Dank jullie wel!

Nou Lucy, die van mij is al aardig vol ja... De spulletjes die ik nu heb passen er precies in en zoveel is dat eigenlijk niet eens. Wat het uitzoeken van een tas lastig maakte is dat de meeste tassen niet diep genoeg waren voor een camera met grip met een hoogte van ongeveer 17 cm. Maar voor deze fotorugzak is dat geen probleem. Verder passen de flitser, de 50 mm lens, de tussenringenset en mijn 28-105 macro lens erin. Als er nu nog spul bijkomt, dan moet dat in het bovenste gedeelte waar nu nog een appeltje, portemonnee en vest/jasje in passen.

frluvpijkeren
Berichten: 515
Lid geworden op: 31-12-2008 12:15

Bericht door frluvpijkeren » 29-05-2009 21:38

je ziet het ik heb hem gevonden.

wat ik er zo mooi aan vind hij ziet er niet als een fototas.

mijn vraag: wat is het merk van de fototas
gr Lucy

Plaats reactie