Forumindex
Photobucket

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Ik heb een nieuwe macro-lens...

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren     Forumindex -> Foto apparatuur en software
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
J@nine
Site Admin

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 13, 2009 8:00 pm    Onderwerp: Ik heb een nieuwe macro-lens... Reageren met citaat

Omdat ik de laatste tijd zoveel bezig ben met macrofotografie, heeft Erik (mijn man) wat op Marktplaats rondgesnuffeld om te kijken of er iets interessants voorbij kwam en natuurlijk vond hij wel wat :wink: . Ik ben eigenlijk best tevreden met de macro-tussenringen die ik in combinatie met de 50mm lens gebruik, maar ik ben ook wel benieuwd of en hoe zo'n macrolens mij gaat bevallen...

We zijn vanmorgen naar Heerenveen gereden om daar een 28-105mm f/3.5-4.5D AF Zoom-NIKKOR op te halen. Natuurlijk heb ik de lens getest, voorzover dat kan... Hij liep soepel en alles leek te werken, dus ik heb Euro 92,- betaald en toen mocht ie mee naar Emmeloord. Duur/goedkoop??? Ik heb geen flauw idee!

Hopelijk heb ik de komende dagen wat vrije uurtjes om te kijken of het wat is. Natuurlijk houd ik jullie op de hoogte. Zijn er eigenlijk clubleden die ook zo'n lens hebben? Bevalt de lens en hebben jullie opmerkingen/tips voor mij?

Dit is 'em....

henriette heyne

BerichtGeplaatst: Vr Mrt 13, 2009 9:43 pm    Onderwerp: lens Reageren met citaat

Hoi Janine
Ik heb ook een zelfde lens bij mijn D90. Hij bevalt mij uitstekend! De lens was incl de body. Heel veel plezier ermee!!!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren     Forumindex -> Foto apparatuur en software Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: